Σειρές που μου αρέσουν ή μου άρεσαν.Μια γενική αναφορά για να βρει όποιος θέλει κάτι ενδιαφέρον να παρακολουθήσει.


Για αρχή λοιπόν σκέφτηκα να καταγράψω μερικές σειρές τις οποίες έχω παρακολουθήσει και μου αρέσανε. Στην πορεία θα γράψω για κάθε μία ξεχωριστά τις εντυπώσεις μου και τις σκέψεις μου. Τώρα, απλά μια συγκεντρωτική λίστα με ένα δύο απλά σχόλια. Λοιπόν για να δούμε ποιες έχω λατρέψει…. χμμμ. Θα αρχίσω με το Battlestar Galactica το remake. Είναι ίσως το αγαπημένο μου αφού ο χώρος της επιστημονικής φαντασίας είναι λατρεμένος. Το 24 και το Prison Break. Αυτό είναι και το Top 3 μου.
Το First Wave, μια σειρά της δεκαετίας του 90, το Deadwood και επίσης το Prince of Bel-air απο εκείνη την εποχή. Άλλες σειρές ήταν το Star Gate Atlantis,Legend of the Seeker, Jericho, Endgame… ωχ, κόλλησε το μυαλό μου. Αλτσχάιμερ σε πρώιμη φάση. Ανοίγω μια το αρχείο μου να θυμηθώ. Ναι, τις περισσότερες σειρές που μου αρέσουν τις έχω ολόκληρες σε έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο και συνεχίζω να προσθέτω. Έχουμε και λέμε, Apparitions, Band of brothers, Caprica, Criminal Minds Suspect behavior, Pillars of the earth, Rome,Rubicon, The 4400, Invasion, FireflyPersons Unknown, John Doe, The event, The Tudors, The Pacific, V(remake), The Cape, The Phantom Κάποιες ακόμα παλιότερες(all time classics) είναι Star Trek, Hart to hart, Higlander, Seaquest, Hawaii 5-0, Charlie’s Angels και Chips.

Αυτή την περίοδο παρακολουθώ κάποιες ακόμα όπως Dexter, The Borgias, Game of thrones, Walking Dead, Hell on Wheels, Camelot (μόλις συνειδητοποίησα ότι μάλλον τελείωσε και αν ισχύει αυτό δεν μου αρέσει καθόλου η ιδέα.Δυνατή σειρά που θα ήθελα να δω και συνέχεια.Βέβαια δεν είναι και η μόνη που θα έχει πάει άδοξα), Downton Abbey, Breakout Kings, Sherlock, Fringe, Supernatural, Hawaii 5-0 (remake), Charlie’s Angels (remake), Spartacus (μόλις κατάλαβα ότι ξεκίνησε η δεύτερη σεζόν και έχω ενθουσιαστεί) για τις οποίες και θα σχολιάζω που και πού. Υπάρχουν μερικές ακόμα τις οποίες σκοπεύω να τσεκάρω αλλά μέχρι να το κάνω μάλλον περιττό είναι να τις αναφέρω. Όχι, δεν μου άρεσε το Lost ούτε το Alias ούτε το Heroes.  Tι να κάνω δηλαδή;

Υπάρχουν και άλλες όμως αυτές μου ήρθαν τώρα στο μυαλό ή βρήκα πρόχειρα στο ατέλειωτο αρχείο μου. Ξέρω, ότι η απίθανη Ελληνική ιδιωτική τηλεόραση η οποία ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σέβεται τον τηλεθεατή, δεν έχει θεωρήσει ότι αξίζει να πληρώσει για να δείξει τις περισσότερες από αυτές τις σειρές ή κάποιες τις έχει βάλει σε απίστευτες ώρες όπως το Glactica το οποίο έπαιζε κάπου μετά τις μία τα μεσάνυχτα όμως εάν κάποιος έχει παρακολουθήσει κάποιες από αυτές είναι καλοδεχούμενα τα σχόλια του είτε θετικά είτε αρνητικά.

Posted on Ιανουαρίου 29, 2012, in Γενικά Σχόλια, Τηλεόραση and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 Σχόλια.

  1. Well done Panos & many congratulations !!!! Περισσότερο δε για το ότι κατάφερες να πραγματοποιήσεις ένα σου όνειρο μέσα απ τη δημιουργία αυτού του blog.

    Keep up !!!! ^_^

    • Μπράβο ρε Νίκο. Την παρακολούθησα και εγώ και ήταν πραγματικά καταπληκτική σειρά. Οι Εγγλέζοι τελικά άμα αποφασίσουν να βγάλουν καλή σειρά βγάζουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ σειρές.Σε αντίθετη περίπτωση βγάζουν τεράστιες μπαρούφες. Δυστυχώς απ ότι ξέρω η σειρά τελείωσε. Σου δίνω και τον σύνδεσμο από το IMDB όπου εάν κάτι συνεχίζεται, ακόμα και εάν δεν έχει ανακοινωθεί ακριβής ημερομηνία έναρξης, δείχνει ότι έχει δεύτερο κύκλο. Εδώ θα δεις έχει μόνο 1 και 2011 άρα, χλομό το κόβω. http://www.imdb.com/title/tt1772379/

Περιμένω τα σχόλιά σου εδώ

