Ο Τηλεπορωμένος σας καλωσορίζει


Σας καλωσορίζω στο Blog μου. Μου αρέσει τόσο ο κινηματογράφος όσο και οι τηλεοπτικές σειρές. Τα παρακολουθώ χρόνια και πάντα έβρισκα ενδιαφέρον να κάνω τα σχόλια μου σε ότι βλέπω. Έτσι λοιπόν, σαν παιδί και εγώ που ζει στον 21ο αιώνα με τα Social Media αποφάσισα να φτιάξω επιτέλους το δικό μου blog Twitter και σελίδα στο FΒ όπου θα καταγράφω τις σκέψεις μου για σειρές και ταινίες που είδα. Ποιο πολύ για να τις μοιράζομαι και να τις συζητάω με τους φίλους και του γνωστούς μου.Φυσικά από την στιγμή που το κάνω στα Social Media κάθε ένας που θέλει να συνεισφέρει και να πει την γνώμη του είναι ευπρόσδεκτος.
Μία σημείωση μόνο, δεν είμαι επαγγελματίας ούτε προσπαθώ να προωθήσω κάτι, ούτε να κερδίσω κάτι το συγκεκριμένο,το κέφι μου κάνω και δημιούργησα εναν απλό χώρο καταγραφής των σκέψεων και των συναισθημάτων που έχω όταν παρακολουθώ κάτι.
Όποιος θέλει να σχολιάσει παρακαλώ μόνο ένα πράγμα να έχει στην σκέψη, τον σεβασμό στην άποψη όλων.Άλλωστε ο κινηματογράφος, ακόμα και οι τηλεοπτικές σειρές είναι τέχνη και έτσι στον κάθε άνθρωπο μπορεί να δημιουργεί διαφορετικά συναισθήματα και αντιδράσεις. Στόχος μου είναι όπως ήδη έχω πει να καταγραφώ τις απόψεις μου για ότι παρακολουθώ αλλά θα ήταν και πολύ ωραίο τελικά να γίνει μία κοινότητα απο φίλους οι οποίοι σχολιάζουν και συζητάνε, άλλοτε σοβαρά και άλλοτε με μια διάθεση χαβαλέ για όσα βλέπουν. Αν κάτι μου αρέσει, συνήθως λέω «σπέρνει» ενώ όταν κάτι δεν μου αρέσει αναφωνώ στους «Κροκόδειλους!!». Αυτή θα είναι και η ορολογία μου.  Με τον απλό αυτό τρόπο, κάθε τι που μου αρέσει ή δεν μου αρέσει θα έχει και το αντίστοιχο tag το οποίο κλικάροντας το θα μπορεί κάποιος να δει το σύνολο των άρθρων που το περιλαμβάνουν.

Σε αυτό το σημείο νοιώθω την ανάγκη να πω τι δεν θα βρείτε σε αυτό το Blog έτσι ώστε να ψάχνετε κάτι τέτοιο να μην χάνετε τον χρόνο σας. Δεν είναι κάτι σχετικό με lifestyle και έτσι σχόλια-νέα με το πως ζουν οι εκατομμυριούχοι ηθοποιοί δεν θα βρείτε. Άλλωστε πιθανότατα σχεδόν κανένας μας δεν μπορεί να τα ζήσει αυτά που αυτοί ζουν οπότε γιατί να διαβάζουμε θέματα που θα μας κάνουν να λέμε «Αχ αυτό θα ήθελα να το έχω και εγώ»; Επίσης πιστεύω ότι μπορούμε να έχουμε πολύ όμορφη ζωή και δίχως τα πολυτελή σκάφη τους ενώ καμιά φορά όλοι αυτή η λάμψη ίσως και να μην είναι ότι φαίνεται. Επίσης δεν είναι ένα ακόμα κουτσομπολίστικο μέρος. Όχι δεν το φτιάχνω αυτό το blog για να ξεκατηνιαστούμε, άλλωστε αρκετό κουτσομπολιό, κακία, ζηλοφθονεία και κάθε άλλου είδους ανομαλεία έχουμε στην καθημερινότητα μας. Λυπάμε, και το λέω εξαρχής, σχόλια που θα γίνουν και ανήκουν σε αυτές τις δύο κατηγορίες θα διαγράφονται δίχως δεύτερη σκέψη φωνάζοντας «Στους Κροκόδειλους!!». Αυτή είναι μια έκφραση που μου αρέσει να λέω όταν διαφωνώ με κάτι ή δεν μου αρέσει, όπως έγραψα και παραπάνω. Τέλος, όσον αφορά τις τηλεοπτικές σειρές, μην ψάχνετε να βρείτε Ελληνικές, τις έχω στείλει στους Κροκόδειλους εδώ και πολλά χρόνια. Οι κωμικές σειρές (κάποιες τις έχω λατρέψει βέβαια)  είναι απλά για να περνά η ώρα ενώ οι άλλες, οι λεγόμενες και σοβαρές, τις βρίσκω ανάξιες σχολιασμού. Συνήθως είναι μια παρακμή, αντίγραφα (και πολύ κακά μάλιστα) ξένων ιδεών και σίγουρα είναι τόσο καταπληκτικοί οι διάλογοι που μένω άφωνος και ανίκανος σχολιασμού.

Ευχαριστώ όλους που με παρότρυναν να το κάνω αυτό το βήμα και ευχαριστώ εκ των προτέρων όλους και όλες που θα συμμετάσχουν σε αυτές τις σελίδες.

Posted on Ιανουαρίου 29, 2012, in Γενικά Σχόλια and tagged , . Bookmark the permalink. 8 Σχόλια.

  1. Γεια σου φίλε και συγχαρητήρια για το blog σου. Έχω και εγώ την ίδια τρέλα με τις σειρές.
    Keep Up The Good Work

    • Φίλε Shark μόλις μπόρεσα να μπω στο Blog μου. Σε ευχαριστώ και για το σχόλιο και που με ακολουθείς.Πιστεύω ότι είμαστε πολλοί που έχουμε αυτή την τρέλα. Ελπίζω να τα λέμε και να συζητάμε και φυσικά κάθε πρόταση, ιδέα ή ότι άλλο σκεφτείς είναι καλοδεχούμενα.

  2. φίλε βλέπεις breaking bad (αν ναι αυτό είναι το blog μου για την σειρά http://breakingbad-greek.blogspot.com/)

    Υ.Γ ωραίο το blog σου

    • Οχι δεν το παρακολουθώ. Εάν θέλεις μπορούμε να τα συνδέσουμε τα blog με κάποια ενημέρωση απο εσένα για αυτή και όποια άλλη σειρά δεν έχω εγώ και με link από εμένα σε εσένα κλπ κλπ κλπ.

  3. τι ακριβώς εννοείς φίλε ?

    Υ.Γ αυτή είναι η σελίδα μας στο Facebook http://www.facebook.com/BreakingBad.Greece (έκανα like και στην δικιά σου)

    Υ.Γ σε έχω προσθέσει στα «FRIENDLY BLOGS» αν θες ανταπέδωσε

  4. ευχαριστώ φίλε μια χαρά είναι η εικόνα ty. Θα προσπαθήσω να συμμετέχω όσο πιο πολύ μπορώ στο blog σου κάνεις ωραία δουλειά. Πάντως πρέπει να ξεκινήσεις Breaking Bad δεν έχεις ξαναδεί κάτι παρόμοιο !!!

    • Τι να πρώτο δω ρε αδερφέ.Εάν ήταν επάγγελμά μου τότε θα είχα τον χρόνο αλλά μαζί με όλα τα άλλα δεν έχω τον χρόνο. Εδώ , σειρές τις οποίες αγαπώ και τις έχω αφήσει πίσω. Το Breaking Bad είναι και αυτό πραγματικά κάτι το οποίο θέλω να δω μαζί με μερικές ακόμα. Εάν προσθέσω και τις ταινίες, τότε την έκανα από κούπες. Χαίρομαι όμως που πιστεύεις ότι το blog μου είναι μια καλή προσπάθεια.

Περιμένω τα σχόλιά σου εδώ

